maandag 27 mei 2013

Don & Daisy Challenge 8

Met onderstaande kaart wil ik graag meedoen aan challenge 8 van Don & Daisy.
De opdracht was om vlinders op je kaart of creatie te verwerken.
 
 
Zoals jullie kunnen zien staan de bomen nog vol bloesem
waar de vlinders op af komen.
 
Ik vond Daisy op de fiets hier wel erg goed bij horen.
Ik heb deze stempel ingekleurd met Distress Ink.
 
De boom en de vlinders zijn van Marianne Design.
De bloesem heb ik zelf gemaakt d.m.v. rolletjes papier.
 
Het papier wat ik gebruikt heb is van Art Talent.


 

5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gezellig uit! Leuk dat je meedoet met de challenge van Don&Daisy!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Agnes, ik vind hem supermooi en leuk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zag je kaart op D&D.
    Inderdaad een prachtige kaart Agnes.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Agnes,
    Via via kwam ik op jouw blog. Leuke kaarten maak je.
    Ik ben je gelijk gaan volgen.
    Gr. Anja
    Anja3d.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen