zondag 21 februari 2016

Scr@p-Cards Challenge # 82

Jeetje wat is het ontzettend lang geleden dat ik een bericht op mijn blog geplaatst heb. Ruim 2,5 jaar!!! De afgelopen jaren ben ik druk bezig geweest met mijn eigen webwinkel met zelfgemaakte sieraden. De laatste maanden kwam ik er toch achter dat dit, naast mijn huidige fulltime baan, erg veel is om te combineren. Ik had hierdoor al helemaal geen tijd meer voor mijn andere hobby's zoals kaarten maken. Ik heb er de afgelopen jaren natuurlijk wel gemaakt voor diverse gelegenheden, maar ik heb niet meer meegedaan aan wedstrijden of ze op mijn blog geplaatst.

Met onderstaande kaar wil ik graag meedoen aan challenge #82 van het Scr@p-Cards Challenge-Blog.
De opdracht was om een creatie te maken met een strik. Enkele dagen is er een meisje geboren, Fien, dus een mooie gelegenheid voor een kaart.


De stempel is van Forever Friends van Docrafts. Deze heb ik ingekleurd met Distress Ink. Het bolletjes papier is van Marianne Design evenals de voetjes. De letters zijn van een mal van Sizzix. Het strikje is van een stukje lint van Art Talent wat ik d.m.v. een vork gemaakt heb.

1 opmerking:

  1. Wat een lief geboortekaartje Agnes! Mooie roze kleuren, lief beertje en een schattig klein strikje :)
    Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen