maandag 29 februari 2016

Challenge 147 Marianne Design

Met onderstaande kaart wil ik graag meedoen aan challenge 147 van het Marianne Design Challenge Blog.
De opdracht was om een mannenkaart te maken. Een hele uitdaging.



Ik moet zeggen dat ik best trots ben op deze kaart. Deze is namelijk helemaal opgebouwd uit wit papier wat ik allemaal bewerkt heb met Distress Ink. 

De mallen zijn allemaal van Marianne Design, de boom is van nummer LR0203, het hekje van nummer LR0205 en het landschap van nummer LR0284. Het landschap heeft eigenlijk ook nog een kerstboom naast een van de huizen, maar die heb ik eraf gehaald. Het licht in de huisjes heb ik gemaakt door wit papier te bewerken met Distress Ink en erachter te bevestigen.

De stempel is van Marianne Design, Don & Daisy DDS3327. Deze heb ik ook ingekleurd met Distress Ink. De tekst is tevens van Marianne Design, Eline's Words EC0138.

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes zie ik hier!!!
    Ik ben je nieuwe volger...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie mannenkaart! Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart zeg met klussende Don.
    Leuk dat je met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je mag zeker trots zijn op je kaart Agnes!
    Hij is helemaal super geworden, erg knap gedaan.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje, leuk gedaan met het landschapje! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow....deze is leuk gemaakt!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen