maandag 27 mei 2013

Hobbyhome-hobbyartikelen Challengeblog; Challenge 17 mei 2013

Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge van 17 mei van het
De opdracht was om een kaart te maken met de aangegeven sketch.
 
 
De stempel die ik gebruikt heb is van de Wild Rose Studio
en is ingekleurd met Distress Ink.
Ik vond deze stempel wel erg passen bij een geboortekaartje.
 
De mal voor de strook in het midden is van Martha Stewart.
De tekststempel is van Eline's Words.
De bloemen en de takjes zijn gemaakt met diverse mallen van Marianne Design.
 
Het papier wat ik gebruikt heb is van Art Talent.
Verder heb ik de kaart afgewerkt met wat plakpareltjes.
 
 


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Agnes!!!
    Bedankt voor je deelname aan de Hobbyhome Challenge
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook alweer zo leuk Agnes, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen