zaterdag 25 mei 2013

Een hoop inspiratie scrapkaarten challenge blog; uitdaging

Met onderstaande kaart wil ik graag meedoen aan de uitdaging van 'Een hoop inspiratie scrapkaarten challenge blog'. De opdracht was om een kaart te maken aan de hand van een sketch.

 
Het stempeltje wat ik gebruikt heb is van de Wild Rose Studio.
Deze is ingekleurd met Distress Ink.
 
Het papier is van Art Talent.
De vlaggetjes zijn van Joy! en de tekst Hoera is van Eline's Words.
 
Verder heb ik de kaart afgewerkt met wat knoopjes.


5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Agnes, ik vind hem supermooi, en wat een mooie uitwerking van de sketch.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI, dank je wel.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Agnea,
    leuk je kaart te vinden bij de challenge van EHI! GEzellig dat je meedoet. Ik vind de kaart erg leuk! De sketch is goed herkenbaar.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en gezellig kaartje heb je gemaakt, ik
    vind hem echt schitterend ☼

    Bedankt voor je deelname aan de Challenge
    bij EHI ☺

    Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je met de sketch gemaakt ,stempeltje is ook erg leuk en mooi gekleurd.
    Gezellig dat je mee doet met de challenge bij EHI
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen