maandag 20 mei 2013

Nederlandse Kaarten Uitdaging; uitdaging 43

Met onderstaande kaart wil ik graag meedoen aan uitdaging 43 van het blog van de Nederlandse Kaarten Uitdaging. De opdracht was om een kaart te maken volgens aangegeven schets. Er was geen thema bij opgegeven.

 
Deze kaart heb ik gemaakt voor een stel wat binnenkort geregistreerd partnerschap aangaat. Bij deze gelegenheid hoort wat mij betreft een kaartje!
 
De stempel is van Penny Black. Deze is ingekleurd met Distress Ink.
De tekst heb ik op de computer gemaakt omdat ik geen kleine stempel heb met gefeliciteerd erop.
 
De bloemen zijn van Marianne Design.
Het Design papier is van Art Talent het het roze en blauw papier komt van de Bruna.

5 opmerkingen:

  1. heel mooi lief kaartje heb je gemaakt.
    Dank je wel voor je deelname bij NKU.
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Agnes. Leuke kaart heb je gemaakt. Lieve kleurtjes en een leuke stempel. Leuk dat je meedoet bij de NKU. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Agnes, ik vind hem supermooi. Geweldige uitwerking van de sketch ook.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Agnes,bedankt voor je deelname bij de NKU. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt Agnes, bedankt voor het meedoen bij NKU.
    grts. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen