maandag 4 maart 2013

Elke Kaart Een Feestje Uitdaging 156

Met onderstaande kaart wil ik graag meedoen aan uitdaging 156 van
De opdracht was om een frame/fotolijstje te gebruiken op je creatie. Ik heb hierbij gekozen voor een rond lijstje.


Voor dit geboortekaartje, voor een meisje, heb ik een stempeltje van
Penny Black gebruikt.
Ik vond het wel erg toepasselijk. Geboren 'uit de boerenkool'.
Het stempeltje heb ik ingekleurd met Distress Ink.

De tekststempel is van Eline's Words.
De bloemen zijn van Crealies.
Deze heb ik bewerkt met Distress Ink en afgewerkt met een plakparel.
 De krullen onder de bloemen zijn van Joy!.
De knoopjes (bij de bloemen), de vogel en de vlinder zijn van Marianne Design.
Op de foto is het niet erg goed te zien, maar de vlinder heb ik bewerkt met Stickles.

De mal die ik voor de frame/fotolijst gebruikt heb
 is een van de serie Dies van Nellie Snellen.
Het papier en het stukje lint zijn van Art Talent.


5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig lijstje op je kaart Agnes!
    Bedankt voor het meedoen met EKEF!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart. Ook de kleuren vind ik zo mooi.
    Leuk dat je mee doet bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuke kaart Agnes en natuurlijk bedankt voor het mee doen bij EKEF!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen