zondag 24 maart 2013

Cards & Scrap Uitdaging 159

Met onderstaande kaart wil ik graag meedoen aan uitdaging 159 van het
De opdracht was om een schudkaart te maken in voorjaarskleuren.



Het stempeltje wat ik hiervoor heb gebruikt is van Penny Black.
Deze heb ik ingekleurd met Distress Ink.
De tekststempel Hoera is van Kars.

De diverse mallen die ik voor deze kaart heb gebruikt, kadertje, bloemen, blaadjes en vlinder, zijn allemaal van Marianne Design.

Als vulling voor de schudkaart heb ik kleine bloemetjes gebruikt.
Deze heb ik ooit eens ergens gekocht en kwamen nu erg goed van pas.

6 opmerkingen:

  1. Hallo Agnes, je kaart is weer een plaatje, mooi gekleurd heb je het schattige stempelafdrukje.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel lief en mooi voorjaarsschudkaartje, erg leuk!! Gezellig dat je meedoet bij Cards&Scrap!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie schudkaart, leuk hoe je t stempeltjes in t schudgedeelte heb verwerkt.

    Gezellig dat je meedoet met onze uitdaging.

    Groetjes Aletta
    Cards&Scrap Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi schudkaartje heb je gemaakt, allerschattigst stempeltje heb je ook gebruikt! Prachtig geheel! gezellig dat je meedoet met de challenge bij Cards&Scrap deze week:) Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahhh...wat een zoet kaartje. Heel lief stempeltje en lekker lente-achtige kleurtjes. Leuk!

    Fijn dat je meedoet op het
    Cards & Scrap Challengeblog!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een schatje!
    Gezellig dat je meedoet aan Cards en Scraps!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen