zondag 31 maart 2013

Cards & Scrap Uitdaging 160

Met onderstaande kaart wil ik graag meedoen aan uitdaging 160 van het
De opdracht was om een patchwork kaart te maken.
Nou.... het was een hele klus.
Omdat ik niet in het bezit ben van een naaimachine heb ik de kruissteekjes met de hand moeten maken.
Ben dus een paar uurtjes bezig geweest met het maken van het borduurwerk, maar ben er toch best tevreden over.


De stempel die ik gebruikt heb is van House Mouse.
Deze heb ik ingekleurd met Distress Ink en uitgeknipt.
Ik heb de kaart afgewerkt met een tekststempel van Eline's Words,
knoopjes en een vlinder van Marianne Design.
Verder heb ik er niet veel op gemaakt omdat ik dit zonde vond van het patchwork patroon.

4 opmerkingen:

  1. Mooie patchwork kaart en wat een werk om de kruisjes met de hand te doen.
    Prachtig resultaat.

    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Card & Scrap Challenge Blog.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou je mag zeker teverden zijn, alles met de hand geborduurd!! Knap en wat en werk. Prachtig kaartje met mooi patchwork en lief afdrukje. Gezellig dat je meedoet bij Cards&Scrap.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje! En goed gelukt hoor! Leuk dat je meedoet bij Cards & Scrap!
    groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen