maandag 18 maart 2013

Cards & Scrap Uitdaging 158

Hieronder mijn bijdrage aan uitdaging 158 van Cards & Scrap ook wel bekend als
De opdracht was om een kaart te maken in wit met een vleugje pastel.
Ik heb een huwelijkkaart gemaakt voor mijn collega die deze week gaat trouwen.


De stempel die ik hiervoor gebruikt heb is van Penny Black.
Deze heb ik, zoals gewoonlijk, ingekleurd met Distress Ink.
De tekst heb ik op de computer gemaakt en deze uitgesneden op een mal van Marianne Design.

De doily heb ik gemaakt met een mal van Nellie Snellen.
De vlinder en de roosjes heb ik gemaakt met materiaal van Marianne Design.
De takjes onder de roosjes zijn van Joy! en de hartjes zijn van Leane Creatief.
De takjes en de vlinder heb ik bewerkt met Stickles voor een mooi glimmend effect.

Het papier wat ik heb gebruikt is hoofdzakelijk wit dikker papier.
Het designpapier is van Art Talent.

3 opmerkingen:

  1. Hallo Agnes, je kaart is een schatje, wat een lief stempeltje, lekker knus bij elkaar, dan nog van die lieve kleurtjes, ik denk dat je collega het een beauty vind.
    Ik wel in ieder geval.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje is dit Agnes. Bedankt voor het meedoen bij Cards&Scrap, voorheen EKEF.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen