woensdag 27 februari 2013

Challenge 74 Marianne Design Challenge Blog

Met deze voorjaarskaart doe ik mee aan challenge 74 van het
De opdracht was een tag (label) te maken met vrolijke voorjaarskleuren.


Voor deze stempel heb ik mijn allereerste aangeschafte stempel weer eens gebruikt uit de serie van Marianne Design.
Deze is ingekleurd met Distress Ink.

Verder heb ik de nieuwe Collectables gebruikt, ook van Marianne Design. Dit zijn het vogelhuisje en de vogel in de boom. Echt super om hier mee te werken.

Alle andere mallen, de boom, takjes van de boom, kleine vogel, vlinder en bloem, zijn ook van Marianne Design.

Het papier is van de serie Beautiful Butterflies tevens van Marianne Design.

2 opmerkingen:

  1. Pracht gedaan Agnes, hele lieve kleuren zo samen.
    Bedankt dat je bij ons meedoet.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart prachtig Agnes, je hebt alles zo goed bij elkaar gezocht,zo schattig.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen