zondag 3 februari 2013

Elke Kaart Een Feestje Uitdaging 152

Hieronder mijn bijdrage aan uitdaging 152 van Elke Kaart Een Feestje.
De opdracht was om een doily op je creatie te gebruiken.


De doily, die ik heb gebruikt, heb ik zelf gemaakt d.m.v. een multi frame van Nellie Snellen.
Hiervan heb ik diverse onderdelen gebruikt om deze doily te maken.

De stempel is van Country Companoins en deze is ingekleurd met Distress Ink.
De stempel heb ik d.m.v. 3D tape verhoogd op de doily geplakt.

De bloemen zijn van Crealies,
deze zijn bewerkt met Distress Ink en afgewerkt met een plakparel.
De takjes onder de bloemen zijn van Joy!, de knoopjes zijn van Avec
en de tekststempel is van Eline's Words.
Het designpapier en de vlinder zijn van Marianne Design.

4 opmerkingen:

  1. Scahttig kaartje is dit Agnes en wat een mooie doily. Bedankt voor het meedoen bij EKEF.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie doily heb je gebruikt op je creatie voor EKEF.
    Super bedankt voor het meedoen!!

    Lieve groetjes Noriko

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig papiertje en schattig stempeltje. Mooie doily ook.

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een snoezig kaartje Erg lief!
    Gezellig dat je meedoet met EKEF!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen