woensdag 30 januari 2013

Nederlandse Kaarten Uitdaging; uitdaging 35

Met onderstaande kaart doe ik mee aan uitdaging 35 van Nederlandse Kaarten Uitdaging.
De opdracht was om een kaart te maken d.m.v. onderstaande bingokaart. Hierbij mocht je horizontaal, vertikaal of diagonaal een rijtje kiezen.



Zoals jullie misschien wel aan mijn kaart kunnen zien heb ik gekozen voor het rijtje lint, blauw en knoopjes.
De stempel van het beertje is van Forever Friends. Deze is ingekleurd met Distress Ink.

De tekststempel is van Eline's Words en de mal waarop deze stempel staat is van Marianne Design.

Het lichtblauwe papier is van Art Talent en het papier met het woord baby heb ik zelf gemaakt d.m.v. Distress Ink met een stempel.

De knoopjes en het lint zijn eveneens van Art Talent.
Verder heb ik de kaart niet meer versiert met andere dingen omdat ik dan niet meer aan de bingo opdracht voldoe.

2 opmerkingen: