vrijdag 25 januari 2013

Don & Daisy Challenge 5

Met onderstaande kaart wil ik graag meedoen aan Challenge 5 van Don & Daisy.
De opdracht was om een ronde kaart te maken met een label en 3 knopen. Ook de tekst moest in een circel verwerkt worden.



Omdat het de laatste weken behoorlijk winterweer is geweest heb ik een winterste stempel gebruikt, natuurlijk van Don & Daisy.
Deze heb ik ingekleurd met Distress Ink, uitgeknipt en vervolgens op het label verwerkt.


Het papier en de linten die ik gebruikt heb zijn van Art Talent
De tekststempel is van Kars en de knoopjes had ik nog liggen.

2 opmerkingen:

  1. Lief kaartje! Een gezellig weekend, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige ronde kaart heb je gemaakt, mooi kleuren heb je gebruikt!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge.
    Gr Wybrich
    Don en Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen