zondag 20 januari 2013

Elke Kaart Een Feestje Uitdaging 150

Met onderstaande kaartjes wil ik graag meedoen aan uitdaging 150 van
De opdracht was om een serie kleine kaartjes te maken van 10x10 cm, clean & simple.


Ik vond het clean & simple erg lastig. Normaal ben ik nogal van de drukke kaartjes.
Zelf vind ik deze serie wel redelijk goed gelukt.
De stempels van de katten zijn van Penny Black. Deze zijn ingekleurd met Distress Ink.
De tesktstempel is van Marianne Design en het lint is van Art Talent.


Alle kaartjes van deze serie hebben het thema verjaardag.


Ik heb de kleuren zoveel mogelijk hetzelfde gehouden zodat het echt 1 serie is.


Hopelijk vinden jullie de kaartjes leuk.

6 opmerkingen:

  1. Deze 3 kaartjes kun je zo naar mijn zoon en dochter sturen! Die zijn dol op poezen!
    Gezellig dat je meedoet met EKEF!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Agnes, dat is lang geleden dat je iets op je blog hebt gezet, het is gelijk een binnenkomer, wat heb je dit prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je meedoet bij EKEF.
    Je kaartjes zijn mooi gelukt.

    Lieve groetjes Noriko

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie en lieve serie kleine kaartjes. En je serie is zeker goed gelukt.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaartjes heb je gemaakt.
    Deze stempels blijven leuk.


    Bedankt voor je deelname bij EKEF.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schattig, steeds een ander stempeltje maar wel uit dezelfde "serie". Lief dat geel geruite lintje.

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen