zondag 10 februari 2013

Elke Kaart Een Feestje Uitdaging 153

Met onderstaande kaart doe ik mee aan uitdaging 153 van Elke Kaart Een Feestje.
De opdracht was om een kaart te maken n.a.v. een schets met als optie het thema sneeuwpop.
Ik vond het wel erg toepasselijk om een kaart met een sneeuwpop te maken aangezien hier weer een redelijke lading sneeuw gevallen is.


De stempel die ik heb gebruikt is van Penny Johnson. Deze sneeuwpoppen heb ik ingekleurd met Distress Ink.
Het designpapier is van Art Talent en het papier onder het designpapier had ik nog liggen.
De knoopjes zijn ook van Art Talent. Deze zijn voorzien van lichtgrijze garen.
De bloemen zijn afkomstig van Marianne Design.


7 opmerkingen:

  1. Wat leuk geworden, Agnes, en wat een leuke stempel!
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Elke Kaart een Feestje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart! Leuk dat je de extra optie op je kaart hebt verwerkt.
    Bedankt voor het mee doen bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje Agnes, je hebt een prachtige kaart gemaakt, wat een mooie sneeuwpop, lieve kleuren helemaal geweldig.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Agnes,
    Via Elke kaart een Feestje kwam ik op jou blog..... wat een mooie en leuke kaarten maak jij. Ook deze super.
    Kom je ook een keertje langs op mijn blog? Lijkt me gezellig.
    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje van een stempel en natuurlijk een leuke kaart en gezellig dat je meedoet met EKEF
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie sneeuwpoppen en leuke uitwerking van de schets.

    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van EKEF.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen