zondag 15 juli 2012

Nog een geboortekaartje

Dit geboortekaartje heb ik gemaakt voor een oude klasgenoot die een dochtertje heeft gekregen.
Met deze kaart doe ik meteen mee aan challenge 10 van AnMaCreatief.

De mal die ik aan de rechterkant gebruikt heb is van Joy.
De stempels is van Forever Friends. Deze is ingekleurd met Distress Ink.
Het bloemetje is gemaakt met een koffiefilterzakje wat ik door de Distress Ink heb gehaald. De ponsen die ik hiervoor gebruikt heb zijn van Nellie Snellen. De blaadjes zijn van Marianne Design.
De letters heb ik gemaakt door middel van een stans en de kaart is nog wat afgewerkt met stassteentjes.


Hier nog even de stempel van dichtbij. 

Deze close-up is van het bloemetje wat ik met een koffiefilterzakje gemaakt heb.
Had dit op internet gevonden. Erg leuk om zelf te maken.


3 opmerkingen:

  1. wat een prachtig kaartje. Je bloemetje is heel leuk geworden en je hebt de stempel prachtig ingekleurd. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Agnes,

    wat een snoepje, dit stempeltje is toch superlief he!

    Fijn dat je meedoet met de challenge bij AnMaCreatief!

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een superlief kaartje geworden!
    Gezellig dat je nog eens meedoet met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen