maandag 2 juli 2012

Geboortekaartje

Dit geboortekaartje heb ik gemaakt voor uitdaging 121 van Elke Kaart Een Feestje en AnMaCreatief.
Als kleurencombinatie heb ik gekozen voor Fuchsia Roze - Oranje - Geel.

Het leek me wel leuk om met deze combinatie een geboortekaartje te maken. Het is uiteindelijk een schutkaart geworden met gestampte muisjes erin.

Hieronder zijn meerdere foto's te zien. De donkere versie is met flitser (niet erg mooi helaas). Jammer genoeg is het al donker, want bij daglicht lukt het maken van een mooie foto altijd beter.





6 opmerkingen:

  1. Snoezig! Leuk om een geboorte-schud-kaartje te vullen met muisjes!

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super vrolijk kaartje heb je gemaakt. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is ook één van mijn favoriete 'schud-vullingen'. Mooi gedaan! Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Agnes ik ga je volgen hoor meisje je kaarten vind ik super leuk en dit is helemaal leuk als schud kaartje.
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk schudkaartje, grappig met die roze muisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig geboortekaartje voor een meisje! Leuk gedaan met de muisjes...
    Gezellig dat je meedoet met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen