woensdag 2 november 2022

Challenge 303 Marianne Design

Hierbij mijn bijdrage voor challenge 303 van Marianne Design.

De opdracht was om een kaart te maken met minimaal 5 producten van Marianne Design.

Na lange afwezigheid in de hobby heb ik recent al mijn spullen weer opgezocht en ben ik weer begonnen. Wat is het toch ontzettend leuk om te knutselen en ik blijk het ook wel gemist te hebben.


De volgende producten heb ik gebruikt voor het maken van de kaart:
Stempels, Marianne Design, EC0195
Teksten, Marianne Design, EC0171
Voetjes, Marianne Design, LR0305
Flesje, Marianne Design, COL1421
Sluitspeld, Marianne Design, LR0217
Letters, Marianne Design, CR1417

Hieronder vinden jullie nog een close-up van de afbeelding. Deze heb ik ingekleurd met Copic Sketch Markers.



2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je gemaakt voor de Challenge!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen